Segons les mateixes fonts, la dona, encara sota els efectes de l’alcohol, ha dit que no tenia claus de casa i no podia entrar però ha rebutjat rebre qualsevol tipus d’assistència. Aleshores, li han donat una manta per protegir-se de la fred.
La Policia Local ha anat passant per la casa per comprovar l’estat de la dona. Cap a tres quarts de tres de la matinada, la Policia Local ha informat que la dona havia mort i han alertat la unitat d’investigació de la comissaria de Blanes.
Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació. Els primers indicis apunten que no es tracta d’una mort criminal. Caldrà esperar al resultat de l’autòpsia però tot apunta que la dona ha mort per hipotèrmia.
Els Mossos estan buscant la parella de la dona per esclarir les circumstàncies dels fets. Aquest dimecres l’han detingut.