La cursa absoluta masculina va tenir tres protagonistes clars. Era una de cros curt i els participants havien de completar 5.500 metres al llarg de 3 voltes. A la primera Marc Treserra [CE Penedés] va tirar dels capdavanters per davant de David García (TR-Esports Parra) intentant donar la sorpresa imposant des del primer moment un alt ritme per veure si podia posar dificultats als seus perseguidors. Ja a la segona volta va ser Pablo García [Pratenc AA], que anava tercer, qui va començar a retallar metres als capdavanters protagonitzant un esprint final per darrera de David García que va acabar imposant-se. Finalment Treserras va arribar tercer de la cursa absoluta.
La cursa de fèmines va estar dominada per l’atleta local Bàrbara Ramón que milita a les files de l’AA Catalunya, que es va sentir molt còmode en la distància de Cros curt. Per darrera d’ella arribava a meta Elena Fonalleras [CA Santa Cristina] i a certa distància, en tercera posició, una jove de la categoria juvenil, Laura Prieto [CA Lloret].
A Vidreres finalitzava el Circuit Gironí de Cros, Gran Premi Consell Comarcal de la Selva, que aquesta temporada 208/19 s’ha disputat durant 9 proves que s’han celebrat a diferents punts del territori gironí entre La Selva, la Garrotxa, el Pla de l’Estany i el Gironès. Hi han participat gairebé 3.500 atletes de totes les edats, des dels prebenjamins, sub8, fins als veterans de més 80 anys que van disputar el Campionat de Catalunya a Caldes de Malavella.